ראשי » רכבים » הרכב לא מניע? כנראה זה המצבר

הרכב לא מניע? כנראה זה המצבר

לאחרונה קניתי רכב מסוג מאזדה 2 לילדה שלי שהשתחררה מהצבא. רכב קטן, חמוד ויחסית חסכוני בדלק. הבעיה העיקרית של הרכב זה שהוא עושה בעייה בהנעה בזמן האחרון. פניתי למוסך עשו בדיקה של המצבר ואמרו שהוא תקין. התחילו לחפש לי דברים כמו אלטרנטור וכל מיני דברים כאלה. אני לא מבין יצאתי מהמוסך עם נזק של 1400 שח. ולאחר יומיים הבעיה חזרה. חזרתי אליהם והם אמרו שהם בוחרים החלפת מצבר לרכב והם יקחו על זה עם עבודה 600 שח נוספים.

החלפת מצבר באינטרנט

חיפשתי באינטרנט בגוגל מצברים למאזדה ומצאתי אתר שמוכר מצברים ומגיע עד הבית והתקשרתי. אמרו לי בטלפון מה לבדוק להם איזה אמפ. הם ביקשו גם לשלוח תמונה בווטסאפ ונתנו לי מחיר.  400 שח כולל התקנה למצבר חדש או 300 שח למצבר מחודש. זה כבר 200 שח פחות מהמוסך והם מגיעים עד הבית. בכל אופן אמרתי להם את הכתובת מחוץ למוסך והם הגיעו לשם התקינו מצבר חדש. אני נסעתי עם הרכב.

למחרת בבוקר הרכב עבד פיקס וגם יום שאחרי. זאת אומרת שהמצבר הקודם היה גמור אומנם התאריך שלו היה בסדר אבל כנראה משהו שם היה משובש והמוסך לא הבין את זה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

לסיכום

לצערינו במדינת ישראל יש הרבה מוסכים חאפרים. כנראה במקרה הזה זה בגלל חוסר נסיון של העובד במוסך או לא יודע מה. אני לא חושב שניסו לרמות אותי אחרת היו מחליפים גם את המצבר אבל החליפו רק את האלטרנטור.

פניתי למוסך והסברתי להם את במצב והראתי להם קבלה של מצבר חדש למאזדה ב400 שח ושנפתרה הבעיה ברכב אמרו לי שגם האלטרנטור לא עבד כמו שצריך ולכן המצבר התרוקן. יכול להיות שהם צודקים אבל לא נראה שזה המצב.

בקיצור הם לא היו מוכנים להחזיר את ה1400 שח שגבו יום קודם.

פניתי לתביעות קטנות לצורך קבלת הכסף שלי אני חושב שמגיע לי כי במידה והם לא עשו את העבודה שלהם ולא הבנו את התקלה אני לא צריך לשלם סתם סכומים כאלה.

אז קודם כל במידה והרכב שלכם לא מניע לכם תנסו להחליף מצבר או לפנות לחברה שמתמחת בתחום המצברים. כדי שלא יעבדו אליכם או יטעו אותכם.