ראשי » טיפים » תיקון טלפון סלולרי אנדרואיד ו-IOS – כל מה שצריך לדעת

תיקון טלפון סלולרי אנדרואיד ו-IOS – כל מה שצריך לדעת

מעצם טיבם, הטלפונים הסלולריים מועדים לנזק פיזי. המסך הוא גדול ושביר והמכשירים רגישים למים וללחות. אם אתם משתמשים בסלולרי מספיק זמן, בטוח שאתם יודעים שהוא יכול להיפגע מסיבות שונות ומשונות. לעיתים עקב חוסר תשומת לב ולעיתים עקב שימוש לא זהיר. אמנם ניתן לעשות תיקון טלפון סלולרי לנזק הפיזי על ידי החלפת החלקים הפגועים, אך תיקון הנזק הטכני אינו מספיק תמיד.

הדגשים לתיקון טלפון סלולרי

חובה לקבל גם שירות מקצועי ואמין וכן אחריות על התיקון. מאז שהטלפונים הסלולריים הפכו להיות חכמים אנו תלויים בהם יותר ויותר. החל מניווט בוויז ,ניהול חשבון הבנק , ניהול היומן העסקי ועוד . מסיבה זו בבואנו לתקן טלפון סלולרי עלינו לבחור בקפידה רבה היכן לעשות זאת .אל לנו להקל ראש בעניין. עלינו לבחור בחברה אשר תספק לנו שירות מקצועי יעיל וחסכוני.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מה כדאי לדעת לפני תיקון סלולרי

חשוב לבחר חברה אשר מחזיקה במלאי חלפים איכותיים ומבצעים שירותים במחיר מוזל לרוב סוגי המכשירים הסלולריים. המטרה העיקרית שלנו הצרכנים היא להבטיח כמה שיותר חיסכון לכיס שלנו. חשוב לבחור חברה אשר נותנת שירות לרוב סוגי הטלפונים והטאבלטים. כמו כן חשוב לקבל הצעת מחיר לפני התיקון כדי לוודא שאכן ההצעה היא רלוונטית ומשתלמת.

בבואנו לבחור היכן לתקן את הטלפון הסלולרי עלינו לבדוק טרם התיקון כי המעבדה בה בחרנו עובדת על פי הסטנדרטים שאנו מתחייבים אליהם:

  • איסוף כלל הנתונים השמורים על הטלפון ,תוך הקפדה מירבית לשחזרם ולשמרם במכשיר. שמירה ועדכון של מסד הנתונים ,אנשי קשר ונתוני אפליקציות.
  • אספקת חלפים מקוריים או חליפיים עפ"י דרישת הלקוח.
  • מתן שירות מצוין ואחריות מקיפה על כלל החלפים והעבודה.
  • התחייבות לתיקון זריז ויעיל
  • התחייבות למחיר הוגן

תיקון טלפון סלולרי

חשוב לבחור חברה אשר מתחייברת לספק את כלל הסעיפים המצ"ב בדגש על אחריות מקיפה ושירות לקוחות מצוין. חשוב לוודא כי לפני הכל אתה הלקוח עומד בראש סדר העדיפויות של החברה שמבצעת תיקון טלפון סלולרי. בטרם יתחילו בעבודת תיקון הטלפון הסלולרי, ישאלו אותך הלקוח מהן העדפותיך לגבי חלפים, האם תרצה חלפים מקוריים או חליפיים. 

חברת התיקונים יקבלו ממך את מירב המידע הדרוש להם טרם תחילת העבודה וזאת ע"מ להימנע מהפתעות בתהליך התיקון.
בכל שלב התיקון הם יצטרכו לשתף אותך וכמובן להפגין מולך שקיפות מלאה במידה ולא עלה ביכולתם לשחזר חלק מהמידע והנתונים. 

חשוב מאוד שאתה כלקוח תחווה חווית שירות מהמעלה הראשונה ושתהיה מרוצה מהשירות וכמובן לקבל טלפון תקין.